Skating & Snowboarding

I finally finished writing the essay and only 2 days left before leaving Japan. I went to skating with my neighbour friend. It has been long time since the last time, felt awkword when first went on the rink. After while I got back the feel of it.

Next day I went snowboarding. There was a lot of snow in Japan this year. I hope to go snowboarding one more time in this year.


やっと書き物が終わり残る日本滞在もあと2日。ご近所さんと一緒にアイススケーティングに行ってきました。もう何年もやっていなかったので最初は少しビビり気味でしたが、少しすると感覚が戻ってきました。たまにはいつもと違う事をするのもいいもんです。

翌日、スノボしに行ってきました。今年は雪が余るほど降った事もあり、充分楽しめました。足筋もっと鍛えにゃいけん、衰えてます。
今年あともう一回行ければいいなーと思ってます。



3 コメント:

  1. Anonymous said...

    はじめまして。

    mixiからお邪魔しました。
    トップの写真がめちゃめちゃ印象的で。  

  2. Anonymous said...

    have u stopped writing!!  

  3. ミス・イギリス said...

    kakoi ski outfit!  


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.