X'mas Party

There was a X'mas party organized by our class last night. It was at fluid bar where I used to play once a month. Everyone used to come down for nights and being this place again brings me back all good memories. I organized DJ timetable. It was really difficult because most of people play upbeat tunes and someone has to play earlier and try to not line-up the same sort of the music. For this time I have decided to put like this, who contacted earlier, have better priority. It is hard to be fear with everyone, I should probably consider more about music flow for party, rather than responding to everyone's request.

People started to come around 10:30 and around 11, it was already pretty packed. At the end of the party people are dancing even on the table.

Overall the party was successful. I'd like to thank people who worked to organize the party, also people who came along to the party. Here is some photo from last night.


昨夜、僕らのクラスの奴らがオーガナイズしたファイナルショウの資金集め兼クリスマスパーティーがありました。僕は音楽担当でDJのタイムテーブルを作ったり。DJしたい奴が多すぎたり、みんなアップビートの曲をかけるため、なかなかうまい事まとめるのが大変でした。

僕自身もDJをしたんですが、この日は何を思ったか時間内にどれだけたくさんの曲をかけれるかやってみようと思い、これが原因でちょっとした失敗を何回かやってしまいました。まー失敗は成功のもとという事で、実力に伴った事をやっていこうと思います。

パーティー的には大成功だったと思います。来てくれた人達ありがとう!










0 コメント:


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.