Winter

Today winter has arrived. I stayed home whole day to finish off some design job and also started to work on my writing project. I went down for a coffee. It was freezing, well I had a T-shirts and Jacket, maybe that's why. But the temperature has gone down a lot in one night. I haven't been any where apart of coffee shop, so I'm gonna put up some photo from this Summer. My friends Simone and Franco organize monthly beach party in Italy. Me and some of my friends went down in July. There was Reel People gig which was FANTASTIC! It was the best night out in my life! Food, Music and good people in right atmosphere, anything else can not beat it. Next night there was Patrick Forge on decks, which was also great night. Good think about beach party is totally fresh air as I don't smoke, and if you get tired of dancing you can just sit on the beach. I would strongly recommend to go there once.

冬がやってきました。今日はずっと家でデザインの仕事を終わらせたり、卒論に取りかかったりとで忙しかったのですが、ちょっとコーヒーブレイクで外に出た時です。寒いっ!ていうか寒すぎる。まあ昨日までの感覚でTシャツとジャケットだけだったというのもあると思いますが、いよいよ冬も本番と行った感じです。今日はカフェ以外どこにも行ってないので、少し昔の写真を載せたいと思います。といってもこの七月の事ですが。僕の友人シモーネとフランコが毎夏オーガナイズしているイタリアでのビーチパーティーに行ってきました。初日はビーチで過ごした後、夜リールピープルのコンサートがありました。大げさに聞こえるかもしれませんが、これが人生で一番最高のナイトアウトとなりました。うまい飯、音楽そして一緒に音楽を楽しめる人たちとそれを後押しするその夜のビーチ独特のいい雰囲気。次の夜もパトリックフォージがDJをしていい感じでした。みなさんこれはかなりのおすすめです。特にリールピープル最高! 





0 コメント:


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.