Dicksies

Last night, there was a party organized by our tutor. The idea of the party is anyone can come up and DJ 5 tunes or 30 mins, anything you like. I had a 30mins slot and had great fun, I have't been DJing a lot this year, but I will try to get more chances to play. We now have a week to finish off our first draft for writing project, I hope I have time to update this everyday. Appology for short text.

昨晩、僕らのチューターがオーガナイズした、ちょっとしたパーティーがありました。このパーティーでは誰でもDJができるという(5曲もしくは30分)ちょっと変わったもので、何でも好きな曲をかけてOKです。僕も30分久々にやってきました。最近はDJする機会も少ないので徐々に増やしていきたいと思ってます。あと1週間で卒論を書かなければいけないので時間がないですが、毎日更新出来るようがんばってみます。それでは!



0 コメント:


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.