Friend 3



I forgot to introduce a friend last week, so this week I'm going to introduce 2 friends. Today's friend is Jun Saito. He is in my course, also studying product design. I met him 3 years ago, when I was about to finish my foundation course, on 55 bus. The first impression of him was funny guy, and II have worked with him and two other friends for group project in 1st year. We designed a coffee table, made out of paper that holds 25kg. Since we worked together for this project and started to play football every weekend, we became good friends. Some how we call each other for lunch time and try to go and have luch together. Few more photos from his own projects.


先週、毎週定番の友達を紹介のコーナーを忘れてしまったので、今週は二人紹介します。まずは斎藤潤、彼と出会ったのはもう3年前。僕がファウンデーションコースを終わろうとしていた頃です。確かあれは55番のバスだったと思います。彼の最初のイメージはオモロいやつじゃなと、そして今なら言えますが話すまでは日本人と思いませんでした(多分僕も同じだと思いますが)。彼は僕のクラスメートで,1年生の時に僕と潤、そして他二人の友人と共にグループプロジェクトでコーヒーテーブルをデザインしました。紙だけでできていて25キロ以上の重さに耐えます。このプロジェクトで一緒になって以来よく一緒に遊ぶようになり音楽的な趣味からも、そして毎週末恒例のサッカーも一緒なので仲良くやっています。最近は昼頃になると、どこからともなく潤から電話がかかってきたり、かけたりで昼飯を色んなとこで食っています。あと最近朝まで生テレビ顔負けの討論も僕らの生活の一部です(日本語って討論には向いていないです)。他にも彼のプロジェクトの写真を載せておきます。

Coffee Table


0 コメント:


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.