Friend 4


Daniele Domeniconi, he is probably oldest friend since I moved to London. I met him in English
language school where I used to study. After while we start to hang around with some other friends. We spontaneously went to Mallorca after feding up with London rainy weather at the end of August. We then had a great time, more than we probably expected. He used to be my flat mate in couple of years ago. Then he got out of London because of his job. Finally he came back to London this year as he got a new job here. He is an planner urban designer. As we have the same interest, we share information and talk about projects. I am sure in near future we are going to do some project together.

ダニエレ-ドメニコーニ、彼はロンドンで一番付き合いの古い友人です。初めて彼に会ったのは、まだ僕が英語学校に行っていた頃です。それからしばらくしていつも一緒に遊ぶ仲間達の1人というような感じでした。3、4年前8月の雨天候に嫌気がさした僕らは一番安いフライトをインターネットで探し2週間近くの旅に出たのです。行き先はマヨルカ、スペインの南にある島です。そこで僕らは期待していたよりも楽しむ事ができました。ダニエレと一緒にフラットシェアもした事があるんですが、仕事の都合で今年の春までロンドンから1時間半くらいの所に移っていきました。今はこっちで新しい仕事を見つけてがんばっています。彼の仕事はプランナー アーバンデザイナーです。デザインという共通の興味で色々話したりする中でもあります。一緒に何かプロジェクトをやる日も遠くはないと思います。



0 コメント:


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.