Finally




Finally I have finished the first draft of my paper work for University. It took me really really long. I've started since on the first day of this term. As my English is weak, it took me maybe 4 or 5 times longer than normal English people. Now I have thing to catch up, since I hardly had time for design side of this project. Well.. tomorrow is gonna be a cleaning day.

やっと卒論のファーストドラフトが終わりました。本当に長かったです。今学期の初日から初めたんですが、本当にアカデミックな英語には苦労しました。多分、普通のイギリス人の4、5倍の時間はかかったと思います。でもこれからは遅れているデザインの方を何とかがんばって進めていかなければいけません。明日はとりあえず大掃除。

3 コメント:

  1. Anonymous said...

    卒論お疲れさん!
    ヤバイね、その集中力。オレもそれだけの勢いと集中力欲しいわ。
    てか、windows持ってたんだね。しかも、これvaioじゃない!?  

  2. Seisho said...

    いえいえ、ただまじで今学期始まってそれしかやってなかったもので。そのバイオはダニエレのよ。ちょっとサポートしてもらいました。  

  3. Anonymous said...

    俺の欲しいバイオ使ってる~…いいないいな。

    セイショウもPCに切り替えか?

    お疲れ様でした。  


 

Copyright 2008|No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.